+420 234 144 111 +420 234 144 777 mail@ekobal.cz
Česky
EnglishDeutschSlovensky

Hlavní stránka > O nás > Aktuality > Internetový servis strojů jako nová éra služeb

Internetový servis strojů jako nová éra služeb

16.2.2016

Internetový servis strojů jako nová éra služeb Zavedení nových internetových technologií, jako nástroje pro servis balicích strojů, nabízí nové služby s přidanou hodnotou pro zlepšení spokojenosti zákazníků.

Dodavatelé technologií po celém světě nyní ve stále větší míře nabízejí širokou škálu služeb – od nonstop dodávek náhradních dílů až po prediktivní údržbu, vzdálené sledování stavu a záruky dostupnosti s cílem zdokonalit nejen své vlastní stroje, ale zlepšit i výkonnost svých zákazníků. 

V souladu s tímto trendem i společnost EKOBAL spol. s r.o. zavedla novu službu pro své zákazníky, jenž jejich strojům a technologickým zařízením zlepší servisní pohotovost, ale i výkonnost výrobních procesů. V rámci této služby jsme schopni zajistit: 

  • Rychlou technickou podporu zákazníkovi
  • Bezprostřední kontakt se strojem zákazníka “online”
  • Levné a spolehlivé technické řešení
  • Zkušený tým servisních techniků a aplikačních inženýrů

Klíčovým nástrojem k tomuto přístupu založenému na „strojovém servisu“ je rozmach výrobních zařízení připojených prostřednictvím internetových komunikačních technologií. EKOBAL se posunul od “až budete mít problém, tak zavolejte a přijedeme“ ke stavu, kdy může dodané stroje vzdáleně monitorovat, diagnostikovat závady, měnit nastavení strojů a v případě přání zákazníka i aktualizovat SW.

Výhody služby

Tyto služby s přidanou hodnotou přinášejí řadu výhod, například:

  • zlepšení výkonu strojů
  • snížení výrobních nákladů
  • předpověď budoucích potřeb údržby
  • zlepšení školicích metod
  • snížení kvalifikačních požadavků na obslužný personál
  • posílení dodavatelko-odběratelských služeb 

Jak to funguje?

Uživatel připojí zařízení s rozhraním EtherNet ke komunikační bráně prostřednictvím portu LAN. Komunikační brána vytvoří zabezpečený tunel (VPN) s cloudovým serverem prostřednictvím Ethernetu nebo mobilní sítě. Uživatel přistupuje k datům prostřednictvím webové adresy z běžného webového prohlížeče, resp. s nainstalovaným doplňkem prohlížeče.

Co je Dálková diagnostika?

Dálkový servis společnosti EKOBAL prostřednictvím Ethernetu zajišťuje přímou vazbu mezi řídicím systémem stroje pro sběr základních informací o poruše i pro rychlou diagnostiku problému a nalezení účinných řešení.

Pomocí dálkového servisu je možné nahlédnout "dovnitř" řídicího systému a pomoci zákazníkovi diagnostikovat problém vzniklý na stroji. Dálkový servis společnosti EKOBAL umožňuje analýzu stavu stroje, vyhodnocování logu závad, úpravu parametrů stroje i aktualizaci SW stroje.

Cílem Dálkové diagnostiky je zkrátit odstávku stroje tím, že následná servisní činnost je již přesně cílená. To s sebou přináší především redukci ztrát zákazníka, které vznikají odstávkou stroje.

 

 

Kontakt

+420 234 144 111

+420 234 144 777

mail@ekobal.cz



RSS kanál

copyright © ekobal 2013

Mapa webu  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2017