EKOBAL potřetí obhájil Superbrands 2021

Značka EKOBAL s.r.o. již potřetí obhájila významné ocenění Czech Superbrands Award i pro rok 2021.

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.

Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands vnímána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemohou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council, složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands.